Îmbunătățirea procesului de comunicare
Stimularea gândirii strategice
Stimularea gândirii strategice;
Stabilirea de strategii de echipă și punerea lor în practică
Înțelegerea și adaptarea la condițiile de mediu
Dezvoltarea procesului de luare de decizii într-un mediu al schimbărilor
Stabilirea unor linii de acțiune la nivel de individ și grup
Înțelegerea rolului și potrivirii în echipa
Crearea unor planuri de îmbunătățire a productivității și rezultatelor
Evaluarea globală a culturii organizaționale
Evaluarea membrilor echipei în funcție de 11 factori cheie
Stabilirea unor abordări eficiente pentru angajat/grup de angajați
Selecția persoanelor potrivite pentru anumite roluri
Determinarea încadrării corecte în job și mediu organizațional
Înțelegerea specificitatilor comunicaționale
Imbunanatirea lucrului în echipă
Dezvoltarea abilităților de leadership
Project management și customer service îmbunătățit
Creșterea încrederii și rezolvarea problemelor sau conflictelor din cadrul echipei
Aliniere la nivel de echipa și conștientizarea scopului comun
Stimularea planificării strategice și abordării financiare
Eficientizarea procesului decizional.
Dezvoltarea gândirii strategice
Adaptarea la diferite situații de management
Încurajarea aprecierilor și a laudelor în cadrul echipei
Asumarea responsabilității pentru fiecare decizie și acțiune
Valorificarea diferențelor și încrederii în cadrul echipei
Îmbunătățirea relațiilor prin procesul de comunicare
Managementul situațiilor de criză
Creșterea încrederii și rezolvarea problemelor sau conflictelor din cadrul echipei
Stimilarea comunicării
Creșterea productivității
Alinierea vânzărilor cu serviciile pentru clieni, producție și finanțe
Alinierea între departamente (vânzări, marketing și operațiuni)
Managementul vânzărilor, a proceselor și a sistemelor
Îmbunătățirea serviciilor oferite, atât intern, cât și extern
Înțelegerea aprofundată a nevoilor clienților;
Identificarea unor noi modalități de îmbunătățire a veniturilor și a profitului într-o economie în schimbare
Împuternicirea angajaților și intensificarea inițiativelor proactive
Alinierea planurilor strategice și tactice
Dezvoltarea unui limbaj comun și obiective commune între lideri și adepții lor
Generarea unei schimbări pozitive în cultură corporativă
Aliniere între echipe și departamente
Crearea unei culturi care încurajează dezvoltarea constanța
Managementul schimbărilor organizaționale
Îmbunătățirea planificării financiare
Creșterea profitabilității prin îmbunătățirea controlului financiar
Managementul deciziilor cu efecte pe termen lung
Înțelegerea diferenței dintre profit și numerar
O cultură a calității și a îmbunătățirilor continue
Îmbunătățirea planificării și strategiei de afaceri
Îmbunătățirea comunicării și colaborării
Asimiliarea diferențelor de comunicare între colegi
Folosirea în practică a caracteristicilor profilelor DISC
Identificarea profilului comunicațional al participanților
Înțelegerea profilelor comunicaționale conform modelului DISC
Folosirea și dezvoltarea creativității
Adaptabilitate în față schimbărilor de mediu
Înțelegerea întregului proces de la elaborarea până la vânzarea unui produs
Testarea și însușirea unor noi skill-uri de vânzare;
Stabilirea și folosirea unor tehnici de creare, promovare și vânzare a unui produs
Stimularea lucrului în echipa pentru crearea unui produs final
Îmbunătățirea lucrului în echipa
Dezvoltarea aptitudinilor de leadership
Identificarea bunilor manageri de proiect
Dezvoltarea aptitudinilor de negociere
Îmbunătățirea procesului de vânzare
O mai bună interacțiune între colegi
Recunoașterea meritelor colegilor în succesul companiei
Crearea și dezvoltarea unei culturi organizaționale benefice
Asumarea responsabilității pentru rezultatele companiei
Conștientizarea importanței propriului rol în echipa
Comunicarea eficientă a echipei
Valorificarea resurselor echipei
Crearea unei perspective diferite asupra unei situații
Crearea unei perspective diferite asupra unei situații
Înțelegerea la un nivel mai profund a viziunii celorlalți
Obținerea clarității asupra unei situații- identificarea acțiunilor potrivite
Definirea clară a rolurilor membrilor echipei
Stimularea lucrului în echipa
Procesul de luare a deciziilor sub presiune
Managementul situațiilor de criză
Gestionarea eficientă a resurselor
Creșterea abilităților de identificare a simulărilor
Asimilarea unor instrumente practice pentru identificarea comportamentelor simulate (2 criterii de analiza coroborativa)
Familiarizarea cu elementele de baza, precum: emoții, microexpresii, proxemica, tehnici de intervievare s.a.
Conștientizarea și eliminarea erorilor de comportament
Îmbunătățirea capacității de relaționare socială/profesională
Optimizarea comunicării cu clienți, colegi, membri ai familie
Oferirea cadrului pentru utilizarea lor în situații private și/sau profesionale
Însușirea conceptelor de baza ale analizei tranzacționale – stările eului de Copil, Adult, Părinte, triunghiul dramatic, tranzacții și jocuri psihologice
Eficientizarea managementului decizional
Asimilarea unor tehnici pentru evitarea erorilor de judecată
Înțelegerea biasurilor și a cadrului/modului lor de manifestare
Dezvoltarea implicită a abilităților de leadership
Test pentru identificarea coeficientului EQ și indicarea direcțiilor de dezvoltare individuală
Furnizarea de cadre pentru înțelegerea emoțiilor și motivațiilor celorlalți
Familiarizarea cu conceptul de EQ (Daniel Goleman) și diferențierea față de alte concepte (IQ, MQ etc)
Îmbunătățirea climatului organiztional
Gestionarea conflictelor și optimizarea relațiilor interpersonale