Luăm “pulsul” companiei tale printr-o serie de instrumente potrivite pentru orice echipa!
Fie că îți dorești să vezi care este nivelul de energie al companiei tale, să evaluezi atitudinea și comportamentul angajaților sau să definești un tip de profil pentru fiecare coleg, atunci aceste intrumente de evaluare sunt cele care te pot ajută să construiești o imagine de ansamblu a organizației tale! Aceste intrumente vor genera rezultate obiective, venite direct de la membrii companiei, vor scoate la iveală “de ce-ul?” din spatele acțiunilor membrilor organizației și vor genera un plan de acțiune concret, benefic pentru dezvoltarea companiei!
Training-ul experiential “Adaptarea la schimbarile de mediu” ii ajuta pe participanti sa inteleaga si sa se foloseasca de schimbarile de mediu, de efectele acestora
10+
Dezvoltarea procesului de luare de decizii într-un mediu al schimbărilor
Înțelegerea și adaptarea la condițiile de mediu
Stabilirea de strategii de echipă și punerea lor în practică
Stimularea gândirii strategice
Îmbunătățirea procesului de comunicare
“Vanzarea activa in cadrul companiei tale” ajuta participantii sa inteleaga intregul proces de creare, promovare si vanzare a unui produs.
Stimularea lucrului în echipa pentru crearea unui produs final
Stabilirea și folosirea unor tehnici de creare, promovare și vânzare a unui produs
Testarea și însușirea unor noi skill-uri de vânzare;
Înțelegerea întregului proces de la elaborarea până la vânzarea unui produs
Adaptabilitate în față schimbărilor de mediu
„Energy Meter’ consta in constientizarea factorilor care transforma un individ intr-un angajat productiv si o echipa/departament intr-o masina bine unsa.
30+
Evaluarea membrilor echipei în funcție de 11 factori cheie
Evaluarea globală a culturii organizaționale
Crearea unor planuri de îmbunătățire a productivității și rezultatelor
Înțelegerea rolului și potrivirii în echipa
Stabilirea unor linii de acțiune la nivel de individ și grup
De cate ori s-a intamplat ca in locul unei intalniri productive sa se termine sedinta cu intarziere, fara idei noi si mai mult dezamagiti de conflicetele interne si comportamentele diferite din cadrul echipei?
Imbunanatirea lucrului în echipă
Înțelegerea specificitatilor comunicaționale
Determinarea încadrării corecte în job și mediu organizațional
Selecția persoanelor potrivite pentru anumite roluri
Stabilirea unor abordări eficiente pentru angajat/grup de angajați