O serie de activități care reprezintă mai mult decât finalul unei zile cu un “aha! moment”.
Trainingul Experiential reprezintă îmbinarea unor activități de teambuilding cu training-uri customizate pe realitatea și obiectivele propriului tău business! Pentru o învățare experiențială relevanță, jocurile de rol, expunerea și corelarea informațiilor personale cu informațiile întregului program reprezintă succesul acestui tip de training.
Comunicarea sta la baza oricarui proces dintr-o companie si de multe ori uitam de importanta acesteia si de cat de mult ne poate ajuta sa imbunatatim intreaga atmosfera sau chiar si rezultatele.
30+
Înțelegerea profilelor comunicaționale conform modelului DISC
Identificarea profilului comunicațional al participanților
Folosirea în practică a caracteristicilor profilelor DISC
Asimiliarea diferențelor de comunicare între colegi
Îmbunătățirea comunicării și colaborării
“Vanzarea activa in cadrul companiei tale” ajuta participantii sa inteleaga intregul proces de creare, promovare si vanzare a unui produs.
10+
Stimularea lucrului în echipa pentru crearea unui produs final
Stabilirea și folosirea unor tehnici de creare, promovare și vânzare a unui produs
Testarea și însușirea unor noi skill-uri de vânzare;
Înțelegerea întregului proces de la elaborarea până la vânzarea unui produs
Adaptabilitate în față schimbărilor de mediu
Chocolate Factory este construit sub forma unui training experiential care imbunatateste aptitudinile echipei tale.
8+
Îmbunătățirea procesului de vânzare
Dezvoltarea aptitudinilor de negociere
Identificarea bunilor manageri de proiect
Dezvoltarea aptitudinilor de leadership
Îmbunătățirea lucrului în echipa
Performanta companiei este data de performanta comuna a echipei sale si la randul sau de performanta fiecarui membru.
Conștientizarea importanței propriului rol în echipa
Asumarea responsabilității pentru rezultatele companiei
Crearea și dezvoltarea unei culturi organizaționale benefice
Recunoașterea meritelor colegilor în succesul companiei
O mai bună interacțiune între colegi
LEGO ® Serious Play® este un mod inovator de a solutiona problemele organizationale.
Obținerea clarității asupra unei situații- identificarea acțiunilor potrivite
Înțelegerea la un nivel mai profund a viziunii celorlalți
Crearea unei perspective diferite asupra unei situații
Valorificarea resurselor echipei
Comunicarea eficientă a echipei
Airbus 320 Flight Simulator este un mod diferit de a testa abilitatile echipei cu ajutorul unei experiente unice de zbor.
1 - 4
Gestionarea eficientă a resurselor
Managementul situațiilor de criză
Procesul de luare a deciziilor sub presiune
Stimularea lucrului în echipa
Definirea clară a rolurilor membrilor echipei
Freud considera ca niciun muritor nu poate pastra un secret, iar daca buzele sale sunt lipite, atunci degetele sale vor devoala secretul.
Familiarizarea cu elementele de baza, precum: emoții, microexpresii, proxemica, tehnici de intervievare s.a.
Asimilarea unor instrumente practice pentru identificarea comportamentelor simulate (2 criterii de analiza coroborativa)
Creșterea abilităților de identificare a simulărilor
Eric Berne, fondatorul Analizei Tranzacționale, a sustinut ca in fiecare persoana coexista trei Stari diferite ale Eului: Parinte, Adult si Copil.
Însușirea conceptelor de baza ale analizei tranzacționale – stările eului de Copil, Adult, Părinte, triunghiul dramatic, tranzacții și jocuri psihologice
Oferirea cadrului pentru utilizarea lor în situații private și/sau profesionale
Optimizarea comunicării cu clienți, colegi, membri ai familie
Îmbunătățirea capacității de relaționare socială/profesională
Conștientizarea și eliminarea erorilor de comportament
Biasurile cognitive sunt erori mentale, consistente si predictibile, cauzate de strategiile simplificate de procesare a informatiei, care împiedica intelegerea nealterata a realitatii.
Înțelegerea biasurilor și a cadrului/modului lor de manifestare
Asimilarea unor tehnici pentru evitarea erorilor de judecată
Eficientizarea managementului decizional
Inteligenta Emotionala (EQ), Emotional leadeship (EL), Coeficientul Inteligentei Emotionale reprezinta capcitatea individului de a recunoste emotiile proprii si emotiile celorlalti.
Familiarizarea cu conceptul de EQ (Daniel Goleman) și diferențierea față de alte concepte (IQ, MQ etc)
Furnizarea de cadre pentru înțelegerea emoțiilor și motivațiilor celorlalți
Test pentru identificarea coeficientului EQ și indicarea direcțiilor de dezvoltare individuală
Dezvoltarea implicită a abilităților de leadership
O persoană stresata, care explodeaza de manie si devine usor agresiva, foarte probabil are probleme legate de asertivitate.
Înțelegerea conceptului și valorii sale psihologice
Îmbunătățirea comunicării
Creșterea încrederii și respectului de sine;
Gestionarea conflictelor și optimizarea relațiilor interpersonale
Îmbunătățirea climatului organiztional