Concept creativ
Participantii, impartiti in echipe, vor primi un kit cu ingrediente pe care le vor folosi in realizarea produsului culinar. In plus, vor dispune de un buget care va fi folosit la achizitionarea de ingrediente aditionale si promovarea produsului final. Astfel, echipele isi vor stabili propriile strategii de marketing si vanzari. Obiectivul final va fi realizarea unui produs dulce si a unei strategii de marketing prin care sa atraga cat mai multi clienti. La final, fiecare membru al juriului va stabili produsul sau produsele culinare pe care isi va cheltui suma de bani alocata. Castigatoare va fi echipa care va genera cele mai mari venituri prin vanzarea produsului propriu catre membrii juriului.
Try the sweet taste of victory!
Durată
1/2 zi
Obiective
Etapa de dezvoltare a echipei
Limba
Ne bazăm pe feedback-ul primit de la clienții noștri pentru a ne asigura că dezvoltăm concepte de neegalat și evenimente corporate memorabile.
Jeopardy Challenge – un quiz dinamic în care cunoștințele, viteza și spiritul de echipă fac diferența!
Peste 150+ de clienți mulțumiți
O aventură creativă unde echipele creează vloguri turistice originale, utile inclusiv în promovarea unor destinații mai puțin cunoscute.
Peste 150+ de clienți mulțumiți
Un proiect CSR cu sens, în care echipa ta construiește cuiere donate unor centre sociale.
Peste 150+ de clienți mulțumiți
Un boardgame viu cu mașinuțe, zaruri și provocări de echipă, ideal pentru energie și voie bună.
Peste 150+ de clienți mulțumiți
Un tablou colectiv cu amprente colorate, simbol al unității și apartenenței la echipă.
Peste 150+ de clienți mulțumiți
Un logo uman spectaculos, surprins cu drona, ce devine amintire vizuală și simbol de echipă.
Peste 150+ de clienți mulțumiți
Descoperă cum putem transforma evenimentul tău într-o experiență de neuitat. Contactează-ne acum și solicită o ofertă de teambuilding personalizată.