O serie de activități care reprezintă mai mult decât finalul unei zile cu un “aha! moment”.
Trainingul Experiential reprezintă îmbinarea unor activități de teambuilding cu training-uri customizate pe realitatea și obiectivele propriului tău business! Pentru o învățare experiențială relevanță, jocurile de rol, expunerea și corelarea informațiilor personale cu informațiile întregului program reprezintă succesul acestui tip de training.
Comunicarea sta la baza oricarui proces dintr-o companie si de multe ori uitam de importanta acesteia si de cat de mult ne poate ajuta sa imbunatatim intreaga atmosfera sau chiar si rezultatele.
30+
Înțelegerea profilelor comunicaționale conform modelului DISC
“Vanzarea activa in cadrul companiei tale” ajuta participantii sa inteleaga intregul proces de creare, promovare si vanzare a unui produs.
10+
Dezvoltarea skill-urilor de Sales sau Customer Service
Chocolate Factory este construit sub forma unui training experiential care imbunatateste aptitudinile echipei tale.
8+
Dezvoltarea aptitudinilor de negociere
Stimulare aplicare Project Management
Performanta companiei este data de performanta comuna a echipei sale si la randul sau de performanta fiecarui membru.
Crearea și dezvoltarea unei culturi organizaționale pozitive
LEGO ® Serious Play® este un mod inovator de a solutiona problemele organizationale.
Valorificarea resurselor echipei
Airbus 320 Flight Simulator este un mod diferit de a testa abilitatile echipei cu ajutorul unei experiente unice de zbor.
1 - 4
Managementul situațiilor de criză
Definirea clară a rolurilor membrilor echipei
Freud considera ca niciun muritor nu poate pastra un secret, iar daca buzele sale sunt lipite, atunci degetele sale vor devoala secretul.
Eric Berne, fondatorul Analizei Tranzacționale, a sustinut ca in fiecare persoana coexista trei Stari diferite ale Eului: Parinte, Adult si Copil.
Biasurile cognitive sunt erori mentale, consistente si predictibile, cauzate de strategiile simplificate de procesare a informatiei, care împiedica intelegerea nealterata a realitatii.
Eficientizarea procesului decizional
Inteligenta Emotionala (EQ), Emotional leadeship (EL), Coeficientul Inteligentei Emotionale reprezinta capcitatea individului de a recunoste emotiile proprii si emotiile celorlalti.
Încurajarea aprecierilor si recunoașterea meritelor în echipă
O persoană stresata, care explodeaza de manie si devine usor agresiva, foarte probabil are probleme legate de asertivitate.
Îmbunătățirea procesului de comunicare