„Empoyee Engagement” presupune ca fiecare sa-si inteleaga rolul si locul in care se afla in cadrul organizatiei si cum poate el contribui la indeplinirea scopului si obiectivelor acesteia.
In acelasi timp, fiecare angajat trebuie sa aiba o viziune clara asupra organizatiei si a modului in care aceasta opereaza, trebuie sa fie inclus in totalitate ca membru al echipei, sa fie concentrat pe obiective clare, sa primesca feedback regulat si constructiv, sa fie sustinut in dezvoltarea unor noi abilitati si in a-si exprima ideile in mod liber.
Cu alte cuvinte, „employee engagement” presupune ca fiecare membru al echipei sa se trezeasca dimineata cu gandul: „Perfect, astazi merg la birou, stiu exact de am de facut, ba chiar am noi idei prin care pot implementa task-urile. Sunt nerabdator sa-mi vad echipa si sa vad cum ii pot ajuta sa lucreze mai bine azi.”
Organizatiile care se concentreaza pe implicarea angajatilor au la baza valori puternice si autentice, cu dovezi clare de incredere si corectitudine, bazate pe respect reciproc, in care se inteleg si se indeplinesc promisiuni si angajamente in ambele sensuri – intre angajatori si angajati.
Toate aceste lucruri pot fi indeplinite cu ajutorul programelor si a cursurilor Qualians, in completarea programelor de teambuilding, Ecoxtrem, menite sa consolidere fiecare echipa din cadrul organizatiei tale!