Acest program simuleaza patru ani de afaceri. Echipele reprezinta diferite parti ale lantului de aprovizionare, de la furnizori la comercianti cu amanuntul. Noi, ca Silega, simulam piata, participantii concureaza in echipe pentru a crea si a vinde solutii diferite. Ei au posibilitatea de a alege intre sase produse principale (numarul poate fi ajustat pentru grupuri mai mari).
Pentru a avea succes, participantii trebuie sa gestioneze relatiile cu alti jucatori, sa calculeze costurile si profitul si sa stabileasca o strategie de marketing.
Aceasta simulare este extrem de dinamica, cu situatii sub presiunea timpului, dar si distractie si buna dispozitie. De asemenea, simularea are si o nota serioasa, deoarece masuram reputatia tuturor echipelor de pe piata in timp real (pe baza feedbackului din partea celorlalte echipe).
Participantii trebuie sa se confrunte cu o concurenta acerba, resurse limitate, schimbarea cerintelor clientilor, nise de piata diferite, lipsa informatiilor suficiente, presiunea timpului si asteptarile partilor interesate si ale conducerii.
Silega Navigator ii invata pe participanti cum sa inteleaga mai bine vocea clientului, intern sau extern. In caz contrar, participantii se confrunta cu pierderi, iar unele echipe pot intra chiar in faliment.
Silega Navigator se aplica in: