Ad Makers

Programul AdMakers ii va ajuta pe participanti sa raspunda la aceste intrebari. Echipele vor fi puse in situatia de a se comporta precum agentii de publicitate care promoveaza produse pe care le vor trage la sorti.

Fiecare echipa are la dispozitie un set de materiale, un laptop, o camera video. Cu acestea vor putea realiza un afis de campanie, o identitate vizuala si un spot video.

Adevarata provocare consta, de fapt, in promovarea unui produs atipic unui public dificil de multumit.

La final, fiecare “agentie” va avea la dispozitie 10 minute de „pitch” in urma caruia se vor acorda premii pentru cele mai reusite realizari. Spoturile vor fi transmise participantilor pentru a-i ajuta sa-si aduca aminte de experienta si concluziile desprinse.


AdMakers - F4

AdMakers - F3

AdMakers - F2

AdMakers - F1

 

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati:

Nume:*

Email:*

Telefon:*

Mesaj: